SuperOffice CRM parantaa asiakastyytyväisyyttä ja lisää myyntiä

Hallitse asiakastietojasi

Talleta SuperOfficeen tiedot asiakkaista, prospekteista, yhteistyökumppaneista, toimittajista ja muista tärkeistä kontakteista. Asiakastietojen organisointi ja hyödyntäminen onnistuu tehokkaasti ja helposti. Voit palvella asiakkaitasi paremmin kun myynti, markkinointi ja asiakaspalvelu tietävät asiakkaan tarpeet ja tilanteen tarkasti. Asiakassuhteiden hyvä hoito on yrityksen menestyksen ja kasvun edellytys.

SuperOffice CRM 8 näyttö

 

Markkinoi ja viesti tehokkaammin ja osuvammin

Kohdista markkinointiviestit kunkin kohderyhmän tarpeiden pohjalta osuvammin. Tehosta yhteydenpitoa asiakkaisiin ja tee uutiskirjeet, tarjoukset, tilausvahvistukset, tilaukset, sopimukset ja muut asiakirjat nopeasti ja yhdenmukaisesti hyödyntäen valmiita dokumentti- ja sähköpostipohjia. Saat myös halutessasi dokumenttipohjat valmiiksi esitäytettyinä.

dokumenttipohja

Löydä etsimäsi tieto helposti

SuperOfficen vapaatekstihaulla löydät etsimäsi tiedot helposti. Riittää kuin muistat jotakin asiaan liittyvää. Alla olevassa kuvassa on haettu seppä sanaa ja se on löytynyt 68 yrityksen tiedoista ja 95 yhteyshenkilön nimestä. Lisäksi sana seppä löytyy yhdestä myyntimerkinnästä, 142 dokumentista ja se esiintyy myös 836 aktiviteetissa.

vapaatekstihaku

Tarjousten hallinta

Tarjousten hallinta sisältää tarjouslaskennan, tarjousten seurannan, raportoinnin sekä tarjousversioiden ja tarjousvaihtoehtojen hallinnan. Tarjousten luonti on helppoa ja voit myös ottaa vanhan tarjouksen pohjaksi. Tarjouksen rivitietojen syöttäminen on kätevää ja havainnollista. Käytössäsi voi olla monia eri hinnastoja esimerkiksi eri asiakasryhmiä varten.

Tarjousten hallinta

 

Seuraa asiakkaidesi ja prospektien digitaalisia aktiviteetteja

Voit seurata SuperOfficessa asiakkaidesi digitaalista aktiivisuutta eMarketeerin avulla. Kuvan pylväät näyttävät miten seurattujen aktiviteettien määrä kehittyy. Lisäksi näet aikajanalla seurattujen aktiviteettityyppien kuten verkkosivuvierailujen, sähköpostien ja verkkolomakkeiden määrät. Voit myös porautua verkkolomakkeiden vastauksiin klikkaamalla haluttua verkkolomaketta.

aktiviteettiseurantaa4

 

Saat myös halutut tapahtumat päivittymään automaattisesti oikean kontaktin alle

aktiviteetit oikean kontaktin alle

Vahvista myyntiprosessiasi ja tue paremmin projektejasi

SuperOffice helpottaa ja tukee myyntiprosessien läpivientiä. Voit määritellä millaisia vaiheita on erilaisissa myyntityypeissä. Lisäksi voit määritellä helposti kuhunkin myyntityyppiin ja myyntivaiheeseen liittyvät tehtävät ja tarvittavat asiakirjat.  SuperOffice tekee myyntiprosessin noudattamisesta helppoa ja joustavaa. Voit myös mallintaa projekteihin liittyvät prosessisi SuperOfficella. Näin jalkautat parhaat käytännöt helposti ja tehokkaasti. SuperOffice ehdottaa sinulle kussakin vaiheessa suositeltavia toimenpiteitä. Seuraavassa kuvasarjassa näet esimerkinomaisesti miten SuperOffice tukee työnkulkua myyntiputkessa, missä on neljä vaihetta: soitto, tapaaminen, tarjous ja sopimus. Alla olevassa kuvassa soittovaihe on merkitty vihreällä suoritetuksi ja ollaan tapaamisvaiheessa, missä tapaaminen on sovittu pidettäväksi 15.12.2014.

Myyntiputki soitto tehty

 

Seuraavassa kuvassa näkyy vihreällä, että soitto- ja tapaamisvaiheet on hoidettu ja ollaan tarjousvaiheessa. Esitäytetyn tarjousdokumentin luominen onnistuu oikealla olevan painonapin painalluksella ja vasemmanpuoleista painonappia painamalla voi luoda kalenterimerkinnän, jotta muistaa kysellä tarjouksen perään sopivana ajankohtana.

Myyntiputki soitto ja tapaaminen tehty

Seuraavassa kuvassa tarjousdokumentti ja tarjouksen seuranta on luotu ja ohjelma kysyy automaattisesti halutaanko kuitata tarjousvaihe valmiiksi ja siirtyä sopimusvaiheeseen.

Myyntiputki soitto ja tapaaminen tehty ja ehdotus sopimusvaiheesta

Alla olevassa kuvassa näet, että nyt myös tarjousvaihe on kuitattu vihreällä valmiiksi ja seuraavaaksi esitäytetyn sopimuslomakkeen saa valmiiksi painonapin painalluksella.

Myyntiputki sopimuksen teko vaihe

Myyntiprosessin eteneminen, toteutetut toimenpiteet  ja seuraavaksi suositellut toimenpiteet näkyvät havainnollisesti

Myyntiputkiesimerkki2