SuperOffice CRM asiakaspalveluun

Varmista asiakaspalvelusi toimivuus ja tehokkuus tiketöintipohjaisella järjestelmällä

SuperOffice CRM auttaa sinua varmistamaan, että kaikki palvelupyynnöt tulee hoidettua ajallaan. Uusien palvelupyyntöjen rekisteröinti onnistuu nopeasti sait sitten palvelupyynnön puhelimella, sähköpostilla tai vaikkapa suoraan verkkosivuilta. Asiakkaasi saa halutessasi automaattisesti sähköpostivastauksen, jossa voit esimerkiksi ilmoittaa, että pyyntö on vastaanotettu ja asian käsittely aloitetaan mahdollisimman pian. Voit vastata usein toistuviin kysymyksiin helposti ja nopeasti hyödyntämällä valmiita mallivastauksia. Voit myös lisätä vastauksiin kätevästi kuvia ja liitetiedostoja. Voit jopa halutessasi tarjota asiakkaillesi mahdollisuuden hakea itse vastauksia verkkosivuiltasi. Myös tehtävien automatisointi on mahdollista makrojen avulla.

SuperOffice CRM mahdollistaa asiakaspalvelutoimintasi monipuolisen seuraamisen. Voit esimerkiksi seurata asiakaspalvelusi nopeutta, tehokkuutta ja toimivuutta erilaisten metriikoiden avulla. Myös porautuminen yksityiskohtaisempiin tietoihin on mahdollista. Näet esimerkiksi kuinka paljon aikaa menee pyyntöjen käsittelyyn eri vaiheissa ja voit siten tunnistaa mahdolliset pullonkaulat toiminnassa. Lisäksi voit seurata mitkä asiat kuormittavat asiakaspalvelua ja milloin.

customer service pylvaat

Katso SuperOffice asiakaspalvelun mahdollisuuksia seuraavista videoista

 

 

 

Seuraa asiakaspalvelusi kuormitusta reaaliaikaisesti ja ennakoi ruuhkat hallitusti

Näin pystyt sijoittamaan esimerkiksi koulutukset sellaisiin ajankohtiin, jolloin asiakaspalvelu häiriintyy mahdollisimman vähän.

customer service viikon paivat