CRM selkosuomella -blogi

Asiakkuuden hallintaa ilman suomi-konsultti-suomi -sanakirjaa

Mitä?

Kertomuksia todellisesta elämästä, viiltävää analyysiä, sekä arkirutiineja helpottavia SuperOffice-vinkkejä. Kerromme, mihin CRM:ää tarvitaan.

Kenelle?

Asiakkuuden hallinnasta kiinnostuneille ja järjestelmän hankkimista aikoville. Kaikille jo onnellisesti SuperOfficea käyttäville.

Miksi?

Haluamme jakaa vuosien CRM-kokemuksemme, jotta osaisit tehdä oikeita asioita niin CRM-hankinnassa kuin arkikäytössä.

Uusimmat kirjoitukset:

7 syytä miksi jakelulistaltasi poistutaan

7 syytä miksi jakelulistaltasi poistutaan

Sähköposti on epäilemättä yksi parhaista tavoista tavoittaa kuluttajat. Se on myös yksi kustannusteh[...]
Digitaalisen markkinoinnin mahdollisuudet

Digitaalisen markkinoinnin mahdollisuudet

Digitaalinen markkinointi tarjoaa yrityksille ja yhteisöille runsaasti uusia keinoja palvella asia[...]
Asiakkaitaan ymmärtävät menestyvät

Asiakkaitaan ymmärtävät menestyvät

Suomen talouselämä on rajussa murroksessa, josta pk-sektori kärsii eniten. Teollisuudessa ansaintalo[...]
No thumbnail available

Asiakassuhteiden laatu ja historia ei ole kilpailijoiden kopioitavissa

Ainoa kilpailuetu yrityselämässä, jota kilpailija ei voi kopioida Asiakassuhteiden laatu ja histori[...]
Ulkonaliikkumiskielto asiakastietojen (CRM) varmistamattomuudesta

Ulkonaliikkumiskielto asiakastietojen (CRM) varmistamattomuudesta

Isolla osalla PK-yrityksistä ja jopa isoilla yrityksillä vuosien varrella kerääntynyt tieto asiakkuu[...]