CRM asiakaspalveluun

Tehokkaampi palvelupyyntöjen hallinta CRM:llä

SuperOffice CRM auttaa sinua varmistamaan, että kaikki palvelupyynnöt tulee hoidettua ajallaan. Uusien palvelupyyntöjen rekisteröinti onnistuu nopeasti sait sitten palvelupyynnön puhelimella, sähköpostilla tai vaikkapa suoraan verkkosivuilta. Asiakkaasi saa halutessasi automaattisesti sähköpostivastauksen, jossa voit esimerkiksi ilmoittaa, että pyyntö on vastaanotettu ja asian käsittely aloitetaan mahdollisimman pian. Voit vastata usein toistuviin kysymyksiin helposti ja nopeasti hyödyntämällä valmiita mallivastauksia. Voit myös lisätä vastauksiin kätevästi kuvia ja liitetiedostoja. Voit jopa halutessasi tarjota asiakkaillesi mahdollisuuden hakea itse vastauksia asiakasportaalista. Myös tehtävien automatisointi on mahdollista makrojen avulla.

SuperOffice CRM mahdollistaa asiakaspalvelutoimintasi monipuolisen seuraamisen. Voit esimerkiksi seurata asiakaspalvelusi nopeutta, tehokkuutta ja toimivuutta erilaisten metriikoiden avulla. Myös porautuminen yksityiskohtaisempiin tietoihin on mahdollista. Näet esimerkiksi kuinka paljon aikaa menee pyyntöjen käsittelyyn eri vaiheissa ja voit siten tunnistaa mahdolliset pullonkaulat toiminnassa. Lisäksi voit seurata mitkä asiat kuormittavat asiakaspalvelua ja milloin.

CRM asiakaspalvelupyyntöraportti

Kattava asiakaspalvelu CRM:llä

 

 

 

Asiakaspalvelupyyntöjen seuranta CRM:llä

Voit seurata asiakaspalvelupyyntöjä ja asiakaspalvelutoimintaasi monipuolisesti. Tässä on esimerkkejä raporteista.

 

 

Oheisessa esimerkissä näet miten asiakaspalvelupyynnöt ovat jakautuneet eri viikonpäivien kesken.

CRM asiakaspalvelupyynnöt viikonpäivittäin

 

 

Asiakasportaalilla parannat asiakaspalvelua tehokkaasti

Asiakasportaalin kautta asiakkaasi voivat olla yhteydessä tukipalveluusi. Asiakaskohtaisen tunnistautumisen jälkeen asiakkaat voivat paitsi lähettää tukipyyntöjä, mutta myös nähdä portaalista omat aikaisemmat tukipyyntönsä ja seurata niiden edistymistä. Asiakas voi myös haluttaessa nähdä kaikki asiakkuuden tiketit tilatietoineen.

Asiakaspalvelu paranee kun asiakkaasi voivat jättää palvelupyyntöjä milloin vain ja seurata realiaikaisesti palvelupyyntöjensä edistymistä. Asiakkaasi voivat myös hakea usein kysyttyihin kysymyksiin vastauksia. Voit myös tehostaa asiakaspalvelua laittamalla chat mahdollisuuden asiakasportaalin yhteyteen.

 

 

Kattavat asiakaspalvelutoiminnot osana CRM järjestelmää

Voit ohjata haluamasi sähköpostit suoraan asiakaspalvelun työjonoihin. Tällöin postit saadaan näkyviin myös asiakaskorteille tiketteinä. Järjestelmä voi huolehtia työjonojen kuormituksesta siten, että tiketit jakautuvat määriteltyjen sääntöjen mukaisesti tasaisesti tiimin kesken.

Asiakaspalvelujärjestelmän raportointi näyttää helposti töiden kokonaiskestot, syyt yhteydenotoille, sähköpostien käsittelyaikaerot asiakaspalvelijoittain, sekä esimerkiksi asiakaspalvelijakohtaiset erot asiakastyytyväisyydessä, eli toisin sanoen ne tärkeimmät asiakaspalvelun mittarit toiminnan kehitystä ja seurantaa ajatellen.

SuperOffice CRM järjestelmän asiakaspalveluosio toimii monipuolisesti muokattavana alustana erilaisille palvelukanaville ja samalla töiden reitittäjänä ja raportointityökaluna asiakaspalvelun mittareiden suhteen.