Markkinoinnin automaatio alkaen 30€ / kk

Markkinoinnin automaatio tehostaa markkinoinnin ja myynnin toimia sekä parantaa asiakaskokemusta. Markkinoinnin automaatio
tukee markkinoinnin ja myynnin prosesseja asiakashankinnassa ja nykyisten asiakkaiden hoidossa. Voit automatisoida työaikaa vieviä rutiineja sekä kohdentaa personoidun viestinnän sisältöineen juuri oikeaan aikaan. Markkinoinnin automaation avulla voit optimoida markkinointisi tehokkuuden ja luoda juuri sinun tuotteillesi ja palveluillesi kustomoidun, huipputehokkaan markkinointikoneiston.

Markkinoinnin automaatiojärjestelmän hyötyjä:

  • Myynti saa enemmän ja laadukkaampia liidejä, kun liidejä hoivataan automaattisesti ostoprosessissa eteenpäin.
  • Markkinoinnin tekeminen on tehokkaampaa, kun rutiinitehtävät hoituvat automaattisesti.
  • Myyntiprosessi ja kaupan kotiutuminen nopeutuu, kun yrityksesi pysyy liidiesi mielessä kohdennetuin kampanjoin.
  • Markkinointi- ja myyntiprosessista tulee ennustettava, kun markkinoinnin toimivuus pystytään mittaamaan tarkasti.

Tehokasta markkinointia helposti

markkinoinnin-automaatio-lataa-tietopaketti2

Mitä markkinoinnin automaatio oikein on?

Markkinoinnin automaatio auttaa tunnistamaan ja tavoittamaan ostoaikeissa olevan asiakkaan. Markkinoinnin automaatiolla voit tehostaa toimintaasi automatisoimalla työaikaa vieviä rutiineja sekä mahdollistaa viestinnän tarkan ajoittamisen ja sisällön personoinnin. Näin voit auttaa asiakastasi juuri oikealla aiheella ja juuri oikeaan aikaan. Automaatio tarjoilee personoitua sisältöä henkilön omien toimien perusteella. Markkinoinnin automaatio parantaa näin asiakaskokemusta. Sisällön personoinnin ansiosta asiakas saa juuri häntä kiinnostavaa sisältöä. Asiakas saa apua oikealla hetkellä oikealla aiheella ja välttyy häiritseviltä kylmäsoitoilta.

Markkinoinnin automaation päätavoitteena on yleensä lämpimien liidien tuottaminen myynnille tehokkaasti. Automaatio voi sisältää monia erilaisia taktisia toimia, jotka vievät kohderyhmää kohti päätavoitetta. Markkinoinnin automaation avulla voit esimerkiksi lähettää sähköpostin tai tekstiviestin. Ennen kunkin automaation luomista on tärkeä määrittää, mitä haluat saavuttaa kyseisellä automaatiolla. Haluatko saada lisää tilaajia uutiskirjeellesi, lisää osallistujia tapahtumaasi tai vaikkapa asiakkaan mielipiteen johonkin kysymykseen?

Markkinoinnin automaatioon kuuluu jatkuva kehittäminen ja parantaminen. Tarkan analytiikan avulla voit seurata ja mitata markkinoinnin automaation tuloksia ja kehittää automaatioita jatkuvasti. Seuraa automaation tuloksellisuutta ja optimoi automaatiota niin, että se palvelee paremmin tavoitteen toteutumista. Analytiikkaa hyödyntämällä näet, mikä toimii ja mikä ei ja voit tehdä sen pohjalta muutoksia. Näin pääset entistä parempiin tuloksiin. Vain kokeilemalla tiedät, mikä toimii parhaiten.

eMarketeerilla tavoitat kohderyhmäsi tehokkaasti

eMarketeer auttaa sinua tavoittamaan asiakkaasi useita eri kanavia pitkin. Alla olevan kuvan kanavien lisäksi tavoitat kohderyhmäsi myös mobiilisovellusten avulla. Voit luoda eMarketeerilla omia älypuhelinsovelluksia helposti ilman ohjelmointitaitoja ja sovellusten avulla voit palvella asiakkaitasi paremmin ja helpottaa yhteydenpitoa asiakkaisiin.

Sähköpostisi tavoittavat myös asiakkaasi todennäköisemmin, koska eMarketeerilla lähetettyjen sähköpostien toimitusvarmuus on poikkeuksellisen hyvä.

PageLines-monikanavamarkkinointi_2.png

Valitse sinulle sopiva eMarketeer palvelu

Taulukossa on vertailu eMarketeer Basic ja PRO palveluiden keskeisistä ominaisuuksista.

emarketeer-basic-ja-pro-vertailu

eMarketeer markkinoinnin automaatio palvelun hinnat

Seuraavat hinnat sisältävät eMarketeer markkinoinnin automaatio pilvipalvelun kokonaisuudessaan vuosilaskutuksena. Hintoihin sisältyy rajaton määrä käyttäjiä. Lisäksi tarjoamme asiakkaillemme samaan hintaan tuen puhelimella, sähköpostilla ja etäyhteydellä. eMarketeer on toteutettu pilvipalveluna eli sähköpostien lähetys ei kuormita omaa palvelintasi. Saat palvelun nopeasti käyttöösi, sillä erillistä asennusta ei tarvita. SuperOffice CRM integraatio edellyttää kuitenkin hieman konfigurointia. Palvelun hinta voi vaihdella hiukan valuuttakurssimuutosten vuoksi.

emarketeer-basic-ja-pro-hintataulukko