Sähköpostimarkkinointi ja edustavat uutiskirjeet

Luo näyttävät uutiskirjeet helposti ja nopeasti

Näyttävien uutiskirjeiden luonti onnistuu nopeasti ja vaivattomasti. Saat uutiskirjeisiisi helposti yrityksesi ja tuotteesi tai palvelusi oman ilmeen. Sähköpostimarkkinoinnilla voit parantaa yrityskuvaasi tehokkaasti sekä pitää yhteyttä tärkeisiin sidosryhmiisi.

sähköpostimarkkinointi tehokkaasti ja näyttävästi

 

Valitse valmis uutiskirjepohja ja muokkaa siitä mieleisesi tai luo itsellesi omat mallipohjat

Sähköpostimarkkinointi ja näyttävällä ulkoasullaan vakuuttavat uutiskirjeet ovat olennainen apu markkinoinnissa ja tiedottamisessa. Uutiskirje on tyylikäs, henkilökohtainen ja mitattava viestintäkeino. Se skaalautuu hyvin monenlaisiin tarkoituksiin, kuten asiakasviestintään, jäsenviestintään tai uusasiakashankintaan. Sähköpostimarkkinointi on helpompaa kuin uskotkaan ja lisäksi se on erittäin kustannustehokasta. Sähköpostimarkkinointi onnistuu parhaiten silloin, kun viestisi on tarkasti kohdennettu ja sisältö on vastaanottajia kiinnostavaa. On hyvä muistaa, että onnistunut uutiskirjeviestintä vaatii usein pitkäjänteistä tekemistä ja jatkuvuutta.

eMarketeer sähköpostimarkkinointi tarjoaa käyttöösi tehokkaat ja helppokäyttöiset toiminnot, joiden avulla suoriudut näyttävien uutiskirjeiden laatimisesta, kohdentamisesta ja lähettämisestä helposti. Ohjelmisto sisältää lisäksi valmiita viestipohjia, joista voit valita tarpeisiisi ja yrityskuvaasi parhaiten sopivan viestipohjan. Tarpeen vaatiessa voit myös luoda omat viestipohjat, jotka varmistavat yritysilmeesi välittymisen myös sähköpostimarkkinoinnissa.

näyttävät sivupohjat osana sähköpostimarkkinointia

Uutiskirje mukautuu automaattisesti vastaanottavaan laitteeseen

Sähköposteja luetaan nykyään useiden erityyppisten päätelaitteiden avulla. Tästä syystä lähetettävän viestin tulee skaalautua vastaanottajan näytölle, olipa kyseessä sitten taulutietokone tai älypuhelin. eMarketeerin mallipohjat on suunniteltu skaalautuviksi, joka tehostaa sähköpostimarkkinointisi toimivuutta entisestään.

sähköpostimarkkinointi on mahdollista tehdä responsiivisesti

 

Sähköpostimarkkinointi tuo lisää myyntiä ja kasvattaa asiakasuskollisuutta

Sähköpostimarkkinoinnin tehokkuus pohjautuu siihen, että lähettävien viestien sisältö voidaan kohdentaa käyttäjän kiinnostuksen kohteen lisäksi myös esimerkiksi tulevaan ajankohtaan. Näin toimimalla sähköpostimarkkinoinnilla voidaan pohjustaa vaikkapa tulevia tapahtumia, kampanjoita tai kertoa tulevista tuotteista. Verkkokyselyiden avulla voit parantaa asiakaskokemusta ja tehdä sähköisestä viestinnästä vuorovaikutteisempaa. Laadukkaasti tuotetun sisällön tuoma lisäarvo kasvattaa vastaanottajan kiinnostusta yrityksesi tarjoamia tuotteita ja palveluita kohtaan, samalla kun sähköpostiviestien tuoma konkreettinen hyöty ohjaa vastaanottajaa haluttuun lopputulokseen.

Voit seurata reaaliaikaisesti mihin ja miten uutiskirjeen lukijat reagoivat. Esimerkiksi kuka jakaa viestiäsi eteenpäin. Kuvien, painonappien ja erilaisten linkkien klikkausten perusteella voit päätellä minkälaiset asiat lukijaa kiinnostavat. Voit näin kohdentaa viestiäsi kullekin uutiskirjeen lukijalle heidän mieltymystensä perusteella. Markkinoinnin automatisointi mahdollistaaa myös tarkennettujen uutiskirjeiden, artikkeleiden, esitteiden, tietopakettien ja esimerkiksi tarjousten lähetyksen perustuen vastaanottajan aiempiin klikkauksiin. Huolellisesti mietitty automatisointi säästää paljon aikaa ja palvelee asiakkaita tehokkaasti.

Voit seurata sähköpostimarkkinoinnin tuloksellisuutta systemaattisesti eMarketeerin tuottaman analytiikan pohjalta. Näin voit parantaa markkinoinnin seurattavuutta ja mitattavuutta. Saat lisää tietoa ja analytiikkaa päätöksenteon tueksi ja markkinoinnin parantamiseksi. Markkinoinnin automaation avulla näet markkinoinnin kannattavuuden konkreettisina tuloksina: lämpiminä liideinä ja syntyneinä asiakkuuksina.

sähköpostimarkkinointi mahdollistaa mittaamisen