CRM ja myyntiputken hallinta

CRM järjestelmä voi auttaa merkittävästi myyntiputken hallinnassa ja yleensä myynnin lisäämisessä ja ennustamisessa. Myyntiputken hallinnalla pyritään parantamaan myynnin ennustettavuutta ja kasvattamaan myyntiä tunnistamalla myyntiprosessin kapeikkoja ja tehostamalla toimintaa. CRM järjestelmä…

Lue artikkeli

Asiakasrekisteri ei enää riitä

Asiakasrekisteri-sanasta minulle tulee ensimmäisenä mieleen, että se on jotenkin liian vähän, vajaa, vaikeasti hyödynnettävä, vahanaikainen, kortisto. Tämä siitä huolimatta, ettei edes sanaa ”asiakas” ole historiassa kovin pitkään vielä käytetty. Lähihistoriassamme…

Lue artikkeli

Asiakasrekisteri ja CRM

Asiakasrekisteri pelkästään on vain pieni osa varsinaista asiakkuuksien hallintajärjestelmää eli CRM järjestelmää. Hyvä asiakasrekisteri näyttää mitkä asiakkaat ovat yrityksen näkökulmasta tuottavimpia ja keneen ei kannata käyttää niin paljon aikaa. On…

Lue artikkeli

Asiakkuuksien hallinta ja CRM – mistä oikein on kysymys?

Varsin monet organisaatiot pitävät itseään asiakaskeskeisinä tai asiakasorientoituneina. Käytännössä kuitenkin vain hyvin harvat ovat sitä todella. Hyvän asiakkuuksien hallinnan merkitystä ei pidä aliarvioida. CRM (Customer Relationship Management) nähdään monasti vain…

Lue artikkeli

Tietosuoja CRM-projektissa

Tietosuojan huomiointi CRM-projektissa? Voisiko tylsempää ja kuivempaa tehtävää ollakaan! Nyt on kiire tuottaa konkreettisia ja mitattavia hyötyjä, kuten kasvatettua osaa asiakkaan sielusta ja lompakosta, parantunutta asiakastyytyväisyyttä ja lyhentyneitä läpimenoaikoja! Ei…

Lue artikkeli

Suomalaisen myyjän kolme kuolemansyntiä!

I Synti: Asenne myyntiä kohtaan Myyntityö on meille suomalaisille usein kirosana. Se käsitetään usein tavaran tai palvelun ärsyttävänä tyrkyttämisenä. Jotkut rinnastavat myyntityön jopa suoranaiseen huijaamiseen. Joskus näin voi ollakin, mutta…

Lue artikkeli

SuperOffice CRM käyttövinkit: Tiedon vienti Exceliin

Excel on erinomainen työkalu listojen monipuoliseen työstämiseen. SuperOffice CRM siirtää tiedot yrityksistä, toiminnoista, valinnoista ja jopa myynneistä napin painalluksella Exceliin. Miten tämä tehdään? Tarkasta ensin että sinulla on tietojen vienti…

Lue artikkeli

SuperOffice 7.1 päivitys saatavilla

SuperOffice 7 toi uusia toiminnallisuuksia, joilla parannettiin asiakkuuksien, myynnin ja markkinoinnin sekä asiakaspalvelun mahdollisuuksia kokonaisvaltaisesti. Muutoksilla tähdättiin myyjien työn helpottamiseen ja auttamiseen. Lisäksi koko järjestelmän ilme muutettiin ja käyttäjäkokemusta parannettiin….

Lue artikkeli

DB-Manager Oy:n henkilökunta tukee gambialaista suurperhettä kohti valoisempaa tulevaisuutta

Kävimme vaimoni kanssa Gambiassa helmikuun alkupuolella. Gambia on pieni (n. 1,7 milj. asukasta) länsi-afrikkalainen tasavalta, joka itsenäistyi vasta v. 1965 Englannista. Orjuus lakkautettiin vasta v. 1906. Gambia on yksi maailman…

Lue artikkeli

Pois kahden kalenterin loukusta

Käyttäjille on varmasti tullut jo tutuksi ominaisuus jakaa SuperOffice kalenteri SuperOffice käyttäjien kesken. Voit katsoa kollegan kalenteria tai voit seurata määrittelemäsi ryhmän kalenteria ja siten helpottaa aikataulujen yhteen sovittamista. Käytäntö…

Lue artikkeli