EU:n tietosuoja-asetus lähestyy

Monessa yrityksessä on alkanut keskustelu siitä, mitä uusi tuloillaan oleva eurooppalainen tietosuojasäännöstö (GDPR) tuo tullessaan. Nyt on luonnollinen ajankohta selvittää ja miettiä, miten tietosuoja-asiat yrityksessäsi hoidetaan ja mihin kaikkeen pitää…

Lue artikkeli

7 syytä miksi jakelulistaltasi poistutaan

Sähköposti on epäilemättä yksi parhaista tavoista tavoittaa kuluttajat. Se on myös yksi kustannustehokkaimmista markkinointikeinoista, mutta teetkö jo kaikkesi hyödyntääksesi sen täyden potentiaalin? LinkedIn, Facebook, Twitter, Google+, Instagram, Pinterest ja monet…

Lue artikkeli

2020 Fusion ja Windows 10

Microsoft julkaisee uuden Windows 10 -käyttöjärjestelmän keskiviikkona 29.7., jolloin maksuton päivitys tulee saataville vaatimukset täyttäviin Windows 7 ja Windows 8.1 -laitteisiin. Kokeilujemme perusteella versio FX1 toimii myös uusimmassa Windows versiossa,…

Lue artikkeli

2020 Fusion 3.0 uudet ominaisuudet

Suunnittelun uusi ulottuvuus 2020 Fusion V3.0 tarjoaa suunnittelijoille joustavuutta ja helppokäyttöisyyttä visuaalisesti näyttävien grafiikoiden renderöintiin. Asemointi ja drag&drop perspektiivinäkymässä Suunnittelijat voivat nyt raahata ja pudottaa valmistajien tuotteita, sisältäen ikkunat, ovet…

Lue artikkeli

Fusion Sales 4.0 uudet ominaisuudet

Uuden Fusion Sales 4.0 version mukana tulevat seuraavat alla listatut ominaisuudet. Tutustu uusiin ominaisuuksiin ja ota uusi versio käyttöösi jo tänäään. Suunnitelmalistauksen suodatus Suunnitelmalistausta voi suodattaa luonti- ja avattu-päivämäärien avulla….

Lue artikkeli

Yrityksemme ”kummityttö” Gambiassa valmistui

Yhtiömme on tukenut ”kummityttömme” Amie Banguran koulunkäyntiä Gambiassa. Hänen kolmen vuoden uurastuksensa on tuottanut tuloksen: ”ylioppilaslakki” on painettu päähän. Gambia on Afrikan pienin valtio ja sijaitsee Läns-Afrikassa Senegalin naapurivaltiona. Asukkaita…

Lue artikkeli

Digitaalisen markkinoinnin mahdollisuudet

Digitaalinen markkinointi tarjoaa yrityksille ja yhteisöille runsaasti uusia keinoja palvella asiakkaitaan paremmin ja lisätä myyntiä samanaikaisesti. Myynnistä ja markkinoinnista on tulossa entistä kohdennetumpaa ja automatisoidumpaa. Samalla teknologia vähentää huomattavasti rutiinitöiden…

Lue artikkeli

Asiakkaitaan ymmärtävät menestyvät

Suomen talouselämä on rajussa murroksessa, josta pk-sektori kärsii eniten. Teollisuudessa ansaintalogiikat horjuvat, koska suurteollisuudesta lähtevät ”ravintoketjut” ovat poikki ja teollisuutta palvelevat alat joutuvat ”koiran hännänhuipun” osaan arvoketjun viimeisinä toimijoina. Kaupan…

Lue artikkeli

Asiakassuhteiden laatu ja historia ei ole kilpailijoiden kopioitavissa

Ainoa kilpailuetu yrityselämässä, jota kilpailija ei voi kopioida Asiakassuhteiden laatu ja historia Hyvä asiakaspalvelu tarkoittaa sitä, että toimittaja miettii mitä omat asiakkaat haluavat ennen kuin he tietävät sitä itsekkään. Sen…

Lue artikkeli

Ulkonaliikkumiskielto asiakastietojen (CRM) varmistamattomuudesta

Isolla osalla PK-yrityksistä ja jopa isoilla yrityksillä vuosien varrella kerääntynyt tieto asiakkuuksista, yhtiön tärkeimmästä pääomasta, on pirstaloituneena yksittäisten työntekijöiden aivolokeroihin. Tiedot eivät ole yhteisessä tietokannassa kaikkien niitä tarvitsevien yhteisessä käytössä…

Lue artikkeli