7 syytä miksi jakelulistaltasi poistutaan

Posted · Add Comment

Sähköposti on epäilemättä yksi parhaista tavoista tavoittaa kuluttajat. Se on myös yksi kustannustehokkaimmista markkinointikeinoista, mutta teetkö jo kaikkesi hyödyntääksesi sen täyden potentiaalin? LinkedIn, Facebook, Twitter, Google+, Instagram, Pinterest ja monet muut alustat auttavat asiakasviestinnässä. Osa markkinoijista on jopa vähentänyt sähköpostin käyttöä. Kuitenkin McKinsey & Company tekemän tutkimuksen mukaan sähköposti on edelleen suosituin online aktiviteetti ja […]

2020 Fusion ja Windows 10

Posted · Add Comment

Microsoft julkaisee uuden Windows 10 -käyttöjärjestelmän keskiviikkona 29.7., jolloin maksuton päivitys tulee saataville vaatimukset täyttäviin Windows 7 ja Windows 8.1 -laitteisiin. Kokeilujemme perusteella versio FX1 toimii myös uusimmassa Windows versiossa, Classic käyttöliittymää emme ole kokeilleet. Mahdolliset vanhemmat Fusion versiot tulee ehdottomasti päivittää ennen käyttöjärjestelmän päivittämistä. Julkaisun jälkeen uuteen käyttöjärjestelmään saattaa kuitenkin tulla useitakin päivityksiä, jotka […]

2020 Fusion 3.0 uudet ominaisuudet

Posted · Add Comment

Suunnittelun uusi ulottuvuus 2020 Fusion V3.0 tarjoaa suunnittelijoille joustavuutta ja helppokäyttöisyyttä visuaalisesti näyttävien grafiikoiden renderöintiin. Asemointi ja drag&drop perspektiivinäkymässä Suunnittelijat voivat nyt raahata ja pudottaa valmistajien tuotteita, sisältäen ikkunat, ovet ja niches suoraan luettelon tuotepaletista perspektiivinäkymään. 2020 Fusion 3.0 versiossa suunnittelijat voivat myös nopeasti asemoida suunnitelmassa olevat tuotteet perspektiivinäkymässä. Tämä tekee lopullisen asemoinnin helpommaksi ja […]

Fusion Sales 4.0 uudet ominaisuudet

Posted · Add Comment

Uuden Fusion Sales 4.0 version mukana tulevat seuraavat alla listatut ominaisuudet. Tutustu uusiin ominaisuuksiin ja ota uusi versio käyttöösi jo tänäään. Suunnitelmalistauksen suodatus Suunnitelmalistausta voi suodattaa luonti- ja avattu-päivämäärien avulla. Käytetyt hakuehdot tallentuvat käyttäjäkohtaisesti. ”Viimeksi avattu” -historia Suunnitelman avaushetki tallennetaan ja päävalikossa näytetään viimeisimpänä käsitellyt suunnitelmat. Fusion FX3 yhteensopivuus Hinnoittelunäkymän sarakkeiden nimet muokattavissa asetusten kautta […]

Yrityksemme ”kummityttö” Gambiassa valmistui

Posted · Add Comment

Yhtiömme on tukenut ”kummityttömme” Amie Banguran koulunkäyntiä Gambiassa. Hänen kolmen vuoden uurastuksensa on tuottanut tuloksen: ”ylioppilaslakki” on painettu päähän. Gambia on Afrikan pienin valtio ja sijaitsee Läns-Afrikassa Senegalin naapurivaltiona. Asukkaita maassa on n. 1,8 milj. Maa itsenäistyi viimeisänä brittien siirtomaana vasta vuonna 1965. Bruttokansantuote on 1900 USD per asukas. Maalla ei ole luonnonvaroja. Maata johtaa […]

Digitaalisen markkinoinnin mahdollisuudet

Posted · Add Comment

Digitaalinen markkinointi tarjoaa yrityksille ja yhteisöille runsaasti uusia keinoja palvella asiakkaitaan paremmin ja lisätä myyntiä samanaikaisesti. Myynnistä ja markkinoinnista on tulossa entistä kohdennetumpaa ja automatisoidumpaa. Samalla teknologia vähentää huomattavasti rutiinitöiden määrää. Asiakasviestintä voidaan kohdistaa yksilöllisemmin ottaen huomioon asiakkaan mieltymykset ja todelliset kiinnostuksen kohteet. Yleisesti ottaen digivallankumous muovaa suomalaisyritysten toimintamalleja ja menestymisen ehtoja. Suomalaiset yritykset sijoittuivat […]

Asiakkaitaan ymmärtävät menestyvät

Posted · Add Comment

Suomen talouselämä on rajussa murroksessa, josta pk-sektori kärsii eniten. Teollisuudessa ansaintalogiikat horjuvat, koska suurteollisuudesta lähtevät ”ravintoketjut” ovat poikki ja teollisuutta palvelevat alat joutuvat ”koiran hännänhuipun” osaan arvoketjun viimeisinä toimijoina. Kaupan alalla K- ja S-ryhmän ylisuuri markkinaosuus kuristaa kivijalkakauppaa samanaikaisesti, kun kansainvälinen verkkokauppa kuristaa kaikkia. Lyhyellä aikavälillä kotimainenkin kilpailu kiristyy kysynnän vähetessä, mutta toimijoiden säilyessä ja […]

Asiakassuhteiden laatu ja historia ei ole kilpailijoiden kopioitavissa

Posted · Add Comment

Ainoa kilpailuetu yrityselämässä, jota kilpailija ei voi kopioida Asiakassuhteiden laatu ja historia Hyvä asiakaspalvelu tarkoittaa sitä, että toimittaja miettii mitä omat asiakkaat haluavat ennen kuin he tietävät sitä itsekkään. Sen on sellaisen asiakaskokemuksen välittämistä, että mistään ei ole toimittajalle liikaa vaivaa, että asiakkaan aikaa arvostetaan eikä hänen anneta odotella, ja lopulta asiakkaan huomioimista ja tunnistamista. […]

Ulkonaliikkumiskielto asiakastietojen (CRM) varmistamattomuudesta

Posted · Add Comment

Isolla osalla PK-yrityksistä ja jopa isoilla yrityksillä vuosien varrella kerääntynyt tieto asiakkuuksista, yhtiön tärkeimmästä pääomasta, on pirstaloituneena yksittäisten työntekijöiden aivolokeroihin. Tiedot eivät ole yhteisessä tietokannassa kaikkien niitä tarvitsevien yhteisessä käytössä asiakkaan palvelemiseksi. Kaikki me kuitenkin vannomme sen nimiin, että kannattavaa liiketoimintaa syntyy vain tunnistamalla asiakkaan tarve (mieluummin jopa ennen kuin asiakas on sen itse tunnistanut) […]

CRM ja myyntiputken hallinta

Posted · Add Comment

CRM järjestelmä voi auttaa merkittävästi myyntiputken hallinnassa ja yleensä myynnin lisäämisessä ja ennustamisessa. Myyntiputken hallinnalla pyritään parantamaan myynnin ennustettavuutta ja kasvattamaan myyntiä tunnistamalla myyntiprosessin kapeikkoja ja tehostamalla toimintaa. CRM järjestelmä voi auttaa tunnistamaan myyntiprospekteihin liittyviä lainalaisuuksia ja niiden vaikutusta myynnin määrään ja sitä kautta parantaa myynnin ennustettavuutta. Myyntiprospektien keskimääräinen todennäköisyys kasvaa mitä pidemmällä ne ovat  […]