SuperOfficen uudet ominaisuudet

SuperOfficen CRM:n tuotekehitys on jatkunut kiivaana. Versiosta 8.2 lähtien, SuperOffice on julkaisut uuden version kuukauden välein. Tällä hetkellä uusin versio on 8.4 R07. Huhtikuussa ilmestyy versio 8.4 R08.

SuperOffice CRM Online asiakkailla uudet ominaisuudet ovat automaattisesti uuden version julkaisun jälkeen käytettävissä.

Tässä artikkelisarjassa käydään läpi isot uudet ominaisuudet, jotka on julkaistu toukokuun 2018 julkaistun SuperOffice 8.2 R06 jälkeen. Uusien ominaisuuksien lisäksi SuperOffice on parantanut nopeutta ja tehnyt käyttöliittymään pieniä parannuksia.

Yhteyshenkilö ja yritys ovat omalla kortilla

Tämä mahdollistaa, että yhteyshenkilön ei tarvitse kuulua yritykseen.
Kuvassa yhteyshenkilö ei ole liitettynä yritykseen:

Kuvassa yhteyshenkilö liitettynä yritykseen:

Yhteyshenkilöstä pääse takaisin yrityksen tietoihin klikkaamalla liitetyn yrityksen nimeä.

Yhteyshenkilö on helppo lisätä yritykseen tai poistaa yrityksestä. Yhteyshenkilö voidaan myös siirtää toiseen yritykseen. Tämä tehdään ”Siirrä yhteyshenkilö” toiminnan kautta.

Yhteyshenkilön ja yrityskortin eroon liittyen, asetuksiin on lisätty uusi asetus: ”Yhtiö pakollinen yhteystiedoissa”. Asetus on oletuksena päällä, joten kun uutta yhteyshenkilöä ollaan lisäämässä, yhteyshenkilö pitää liittää yrityksen. Asetusta muuttamalla voidaan määrittää, että yhteyshenkilöä ei tarvitse liittää yritykseen.

Seuraavassa kirjoituksessa tutustutaan SuperOffice roskakoriin ja GDPR-tietoraporttiin.

Tatu Tukiainen

Kirjoita kommentti