Myynnin kojelauta johtamisen työkaluna

Posted · Add Comment

Sana ”myyntiraportti” nostattaa monenlaisia tuntemuksia myynnin ammattilaisen mieleen. Tavallisesti raportin tekeminen mielletään vaivalloiseksi ja täysin turhaksi työksi. Väitänkin, että useimmat meistä jättäisivät raportin mielellään kokonaan tekemättä tai siirtäisivät vastuun jollekin muulle. Nyt sinulla on mahdollisuus näin toimiakin.

SuperOffice CRM raportointiominaisuuksia on mahdollista laajentaa uudella työkalulla. SuperOffice Analyze tuo ensiluokkaiset raportointi- ja seurantamenetelmät myynnin johtamisen tueksi. Kokonaisvaltaisten raporttien ja analyysien avulla varmistat, että reagoit muuttuviin liiketoiminnan tarpeisiin ajoissa ja oikein. Ja kaikki tämä tapahtuu hyvin käyttäjäystävällisesti.

SuperOffice Analyze kerää tiedot myyntiaktiviteeteista SuperOffice CRM järjestelmästä. Tietoa analysoidaan valmiiden raporttipohjien avulla. Mittaristo, eli myynnin kojelauta, on luotu keräämällä parhaat käytännöt lukemattomista myyntiorganisaatioista. Visualisoitu esitysmuoto mahdollistaa tiedon helpon luettavuuden ja ymmärrettävyyden. Lisäksi koko prosessi on täysin automatisoitu. Et tarvitse ylimääräisiä työkaluja tai dataa raporttien tekemiseen. SuperOffice Analyze tekee kaiken puolestasi.

Perinteisesti raportoinnin haasteena on, että jo raportin valmistuessa tieto on vanhentunutta. SuperOffice Analyze raportit ovat aina käytettävissä selaimen kautta ja tieto on ajan tasalla. Pystyt koska vain ottamaan reaaliaikaisen raportin omista myyntitoimistasi tai koko myyntiorganisaation toiminnoista. Eikö kuulosta hyvältä? Ei enää jo valmiiksi vanhojen raporttien odottamista. Nyt saat nopeita vastauksia liiketoiminnan kriittisiin kysymyksiin silloin kun haluat.

Hyvä uutinen siis on, että raportin muodostaminen tapahtuu jatkossa nappia painamalla. Voit keskittyä myynnillisiin tehtäviin ja seurata tuloksia sekä ohjata myyntiä kojelaudan avulla.

Paljonko sinä käytät aikaa myyntiraportin koostamiseen?