CRM myynnin ja asiakkuuksien hallintaan

CRM tehostaa asiakkuuksienhallintaa ja varmistaa, että tarvittava asiakastieto on kaikkien saatavilla. Säästät tiedonetsintään kuluvaa aikaa ja monipuolisten myyntiominaisuuksien avulla myynti toimii tehokkaasti.

SuperOffice CRM on helppokäyttöinen ja kattava CRM järjestelmä pk-yritykselle. Näytöt ovat selkeät ja kaikki paljon käytetyt toiminnot ovat maksimissaan kahden klikkauksen päässä. SuperOffice CRM on helppo muokata jokaiselle yritykselle ja yhteisölle sopivaksi. CRM auttaa lisäämään myyntiä ja parantamaan asiakaspalvelua. Saat hyvän kokonaiskuvan asiakkaistasi ja voit siten kehittää asiakkuuksia paremmin ja luoda asiakaskeskeisen kulttuurin. CRM tehostaa myyntiä, markkinointia ja asiakaspalvelua tukemalla prosessien yhdenmukaistamista ja rutiinien automatisointia.

SuperOffice CRM järjestelmän käytettävyys ja selkeys ovat omaa luokkaansa, sillä ohjelmistoa on kehitetty siitä lähtien kun CRM -termi tuli käyttöön. Vuosien saatossa SuperOfficesta on hiotunut erittäin helppokäyttöinen ohjelmisto, joka täyttää asiakkuuksienhallintaan, myyntiin, markkinointiin ja asiakaspalveluun liittyvät vaativatkin tarpeet. CRM käyttöönoton onnistumista auttaa helppokäyttöisyys ja intuitiivisuus.

Voit vakuuttua itse ohjelman käytettävyydestä ja selkeydestä pyytämällä meiltä ilmaisen esittelyn.

 
 

Helppokäyttöinen CRM ohjelmisto

Ilmainen CRM opas

SuperOffice CRM on tarkoitettu kaikentyyppisille yrityksille ja yhteisöille, jotka haluavat pitää asiakkaansa tyytyväisinä. SuperOffice antaa kokonaiskuvan asiakkaan tapahtumista ja auttaa kehittämään asiakkuuksia ja luomaan yritykseesi tai yhteisöösi asiakaskeskeisen kulttuurin ja toimintatavat.

Voit analysoida asiakastietoja ja asiakaskäyttäytymistä ja siten palvella asiakkaitasi paremmin. SuperOffice auttaa parantamaan asiakaspalvelua sekä löytämään mahdolliset laiminlyödyt asiakkaat. Asiakkaiden syvällinen ymmärtäminen auttaa myös kehittämään markkinointiviestinnän osuvuutta ja puhuttelevuutta.

CRM auttaa tehostamaan operatiivista toimintaasi tukemalla markkinoinnin, myynnin ja palveluprosessien yhdenmukaistamista ja automatisointia. Voit myös tehostaa yhteydenpitoa asiakkaisiin – teet uutiskirjeet, tarjoukset, tilausvahvistukset, tilaukset, sopimukset ja muut asiakirjat nopeasti ja yhdenmukaisesti hyödyntämällä valmiita dokumentti- ja sähköpostipohjia. CRM on myynnin, markkinoinnin, asiakaspalvelun ja johdon jokapäiväinen työkalu, joka nopeuttaa rutiinitöitä ja auttaa keskittymään olennaisiin asioihin. Toiminnan tehokas seuranta auttaa varmistamaan tavoitteiden saavuttamisen.

Ilmainen CRM ostajan opas

CRM tukee liiketoimintaasi eri osa-alueilla ja kasvaa kanssasi:

  • Asiakkuuksien hallinta
  • Markkinointi
  • Myynti ja myynnin johtaminen
  • Asiakaspalvelu
  • Projektinhallinta
  • Analytiikka
  • Digitaalinen markkinointi
  • Verkkolomakkeet
  • Chat
  • Toimistoautomaatio

 

 
 
 

CRM asiakaskokemuksia yhteistyöstä kanssamme

 

 

CRM kätevästi pilvessä

SuperOffice CRM pilvipalvelua voit käyttää tietokoneelta, tabletilta ja matkapuhelimesta. Yhteydenotto on kätevää eikä se vaadi VPN yhteyttä olit sitten kotimaassa tai ulkomailla. Pilvipalvelu sopii niin yhden hengen yritykselle kuin keskisuurelle ja suurelle yritykselle. Pilvipalvelussa sinun ei tarvitse huolehtia palvelimista, varmuuskopioista eikä versiopäivityksistä. Voit skaalata palvelua tarpeesi mukaan eikä sinun ei tarvitse murehtia järjestelmän ylläpidosta. Suurin osa asiakkaista valitsee pilvipalvelun.

SuperOffice CRM Online
 
•  Pääset alkuun välittömästi
•  Ei investointeja
•  Ei omia palvelimia ja IT henkilöitä
•  Ei asennusta

Ei asennuksia


”Minun ei tarvinnut huolehtia laitteista eikä asennuksista. Tosi makea juttu.”

Ei investointeja


”Testivoittanut ohjelmisto (PC World) ilman investointeja. Se takaa mielenrauhan.”

Ei odottelua


”Sain myyntitiimini heti käyntiin”

Ei häslinkiä


”Olisivatpa kaikki päätökset näin mutkattomia.”

 
 

CRM liidien keräämiseen

SuperOfficen verkkolomakkeet kutsuvat yhteydenpitoon ja niitä voi hyödyntää monella tavalla. Yleisiä käyttötarkoituksia ovat erilaiset tilauslomakkeet, ilmoittautumislomakkeet, oppaiden lataukset, kyselyt, yhteydenottopyynnöt ja kysymysmahdollisuudet. Verkkolomakkeet ovat tärkein liidien keruutapa monelle toimialalle.

Erityisen hyvin verkkolomakkeet palvelevat silloin kun ne ovat integroitu CRM järjestelmään. Tällöin ei joudu käsin päivittämään tietoja CRM järjestelmään ja tietoja ei kerry erillisiin siiloihin. Integroidut ratkaisut takaavat sen, että kaikki asiakastiedot kertyvät yhteen ja samaan paikkaan ja asiakkaan kokonaistilanne on nähtävissä helposti yhdellä silmäyksellä. CRM tarjoaa helpon tavan luoda lomakkeita ja voit alkaa kerätä tarvittavaa tietoa vaikka verkkosivuiltasi. Voit myös lähettää vaikka asiakkaillesi ja prospekteille linkin lomakkeeseen sähköpostilla.

Verkkolomakkeet tarjoavat tehokkaan ja helpon tavan uusien liidien keräämiseen. Samalla tarjotaan myös luotettava tapa aloittaa kommunikointi yrityksesi kanssa. Verkkolomakkeilla voi myös helposti kerätä suostumuksia uuden tietosuoja-asetuksen (GDPR) mukaisesti. Samalla voit automatisoida CRM prosesseja ja vähentää manuaalista työtä. Voit esimerkiksi luoda yhteydenottopyynnön jättäneen yrityksen ja henkilön automaattisesti SuperOfficeen. Lisäksi voit myös lisätä henkilön haluttuun valintaan ja projektiin ja vielä päivittää henkilön intressit halutuiksi. Näin voit tarjota asiakkaille, prospekteille ja yhteyistyökumppaneille mahdollisuuden itsepalveluun. Hyvät markkinoinnin työkalut auttavat sinua lisäämään myyntiä ja parantamaan asiakaspalvelua.

CRM mahdollistaa verkkolomakkeet

 

 

 

CRM parantaa asiakastyytyväisyyttä ja lisää myyntiä

CRM järjestelmän avulla hallitset asiakastietojasi tehokaasti. Voit talletaa tiedot asiakkaista, prospekteista, yhteistyökumppaneista, toimittajista ja muista tärkeistä kontakteista. Asiakastietojen organisointi ja hyödyntäminen onnistuu helposti ja voit palvella asiakkaitasi paremmin kun myynti, markkinointi ja asiakaspalvelu tietävät asiakkaan tarpeet ja tilanteen tarkasti. Asiakassuhteiden hyvä hoito on yrityksen menestyksen ja kasvun edellytys.

CRM asiakkaat kartalla

 

CRM tukee yhteydenpitoa asiakkaisiin ja prospekteihin

CRM auttaa parantamaan asiakaskokemusta kun voit lähettää oikealle henkilölle juuri häntä kiinnostavan sisällön juuri hänelle sopivaan aikaan ja oikean kanavan kautta. Voit kohdistaa markkinointiviestit kunkin kohderyhmän tarpeiden pohjalta osuvasti. Tehosta yhteydenpitoa asiakkaisiin ja tee uutiskirjeet, tarjoukset, tilausvahvistukset, tilaukset, sopimukset ja muut asiakirjat nopeasti ja yhdenmukaisesti hyödyntäen valmiita dokumentti- ja sähköpostipohjia. Saat myös halutessasi dokumenttipohjat valmiiksi esitäytettyinä. Oikean reunan sivupaneelissa voit kätevästi esikatsella dokumentteja avaamatta niitä.

CRM tukee yhteydenpitoa asiakkaisiin ja prospekteihin

 
 

CRM löytää etsimäsi tiedon helposti

CRM vapaatekstihaulla näytön oikeassa ylänurkassa löydät etsimäsi tiedot helposti. Riittää kuin muistat jotakin asiaan liittyvää. Alla olevassa kuvassa on haettu FuturaPlan sanaa ja se on löytynyt yhdestä tapaamismuistiosta. SuperOffice kävi kuitenkin läpi lähes silmänräpäyksessä lkaikki yritystiedot, yhteyshenkilöt, myynnit, tapahtumahistoriat ja dokukenttien metatiedot.

CRM vapaatekstihaku
 
 

Tarjousten hallinta

Tarjousten hallinta sisältää tarjouslaskennan, tarjousten seurannan, raportoinnin sekä tarjousversioiden ja tarjousvaihtoehtojen hallinnan. Tarjousten luonti on helppoa ja voit myös ottaa vanhan tarjouksen pohjaksi. Tarjouksen rivitietojen syöttäminen on kätevää ja havainnollista. Käytössäsi voi olla monia eri hinnastoja esimerkiksi eri asiakasryhmiä varten.

CRM tarjousten hallinta
 
 

CRM auttaa palvelemaan asiakkaita paremmin chatin avulla

SuperOfficen chatin avulla palvelet tehokkaasti asiakkaitasi ja muita verkkosivuilla kävijöitä. Voit laittaa chat ikkunan haluamillesi verkkosivuille ja vastata helposti asiakkaiden verkkosivuilla esittämiin kysymyksiin. Voit hyödyntää vastaamisessa mallipohjia ja SuperOffice hakee puolestasi ennestään tutun kontaktin tiedot esille. Kokonaan uuden henkilön voit perustaa SuperOfficeen helposti. Voit myös tallettaa keskustelut vaivattomasti oikean kontaktin alle. Katso lisää mahdollisuuksista seuraavasta videosta.

 
 

Seuraa asiakkaidesi ja prospektien digitaalisia aktiviteetteja

Voit seurata SuperOfficessa asiakkaidesi digitaalista aktiivisuutta eMarketeerin avulla. Kuvan pylväät näyttävät miten seurattujen aktiviteettien määrä kehittyy. Lisäksi näet aikajanalla seurattujen aktiviteettityyppien kuten verkkosivuvierailujen, sähköpostien ja verkkolomakkeiden määrät. Voit myös porautua verkkolomakkeiden vastauksiin klikkaamalla haluttua verkkolomaketta.

CRM näyttää digitaaliset aktiviteetit

 
 

CRM tallettaa asiakashistorian oikean kontaktin alle

CRM näyttää asiakkaan tapahtumahistorian
 
 

CRM tukee myyntiprosessiasi ja projektejasi

CRM helpottaa ja tukee myyntiprosessien läpivientiä. Voit määritellä millaisia vaiheita on erilaisissa myyntityypeissä, on sitten kyse myynnistä uudelle asiakkaalle, nykyiselle asiakaalle tai vaikkapa uuteen myyntikanavaan. Lisäksi voit määritellä helposti kuhunkin myyntityyppiin ja myyntivaiheeseen liittyvät tehtävät ja tarvittavat asiakirjat. Näin CRM tekee myyntiprosessin noudattamisesta helppoa ja joustavaa. Voit myös mallintaa projekteihin liittyvät prosessisi SuperOfficella. Näin jalkautat parhaat käytännöt helposti ja tehokkaasti. CRM ehdottaa sinulle kussakin vaiheessa suositeltavia toimenpiteitä. Seuraavassa parissa kuvassa näet esimerkinomaisesti miten CRM tukee työnkulkua myyntiputkessa, missä on neljä vaihetta: Liidi, tapaaminen, tarjous ja suullinen hyväksyntä. Alla olevassa kuvassa liidivaihe on merkitty vihreällä suoritetuksi ja nyt työnalla on tapaaminen.

CRM tukee myyntiprosessia tapaamisvaiheesa

 

Seuraavassa kuvassa tapaaminen on pidetty ja tarjousvaiheessa voit lähettää nappia painamalla tarjouksen. Vastaavasti nappia painamalla voit myös luoda kalenteriin merkinnän, jotta voi kysellä tarjouksen perään halutun ajan kuluttua.

CRM tukee myyntiprosessia tarjousvaiheessa
 
 

CRM projektien hallintaan

SuperOffice CRM kattaa monesta muusta CRM järjestelmästä poiketen myös projektinhallinnan. Projektinhallinnan avulla voit tallettaa tiettyyn projektiin liittyvät asiakirjat ja aktiviteetit yhteen paikkaan kaikkien saataville. Näin voit helposti seurata projektien aktiviteettejä ja niiden etenemistä.

Voit jopa rakentaa eri tyyppisille projekteille parhaat käytännöt projektioppaaseen, jolloin SuperOffice tarjoaa helposti kussakin projektin vaiheessa suositeltuja käytäntöjä. Näin uusikin työntekijä näkee millaisia aktiviteettejä ja dokumentteja yleensä tehdään kussakin projektin vaiheessa. SuperOffice CRM ei kuitenkaan pakota noudattamaan projektioppaan suosituksia.

Voit tallettaa projektille kaikki projektiin kuuluvat omat ja yhteistyökumppaneiden henkilöt. Tiedonjako projektin jäsenille on helppoa ja näin kaikki hankkeeseen liittyvät pysyvät ajantasalla. Näet projektilta myös jokaisen henkilön vastuualueen. Voit myös linkittää helposti pääprojektiin aliprojekteja. Katso oheisesta videosta projektinhallinnan mahdollisuuksia.

Saat SuperOffice CRM järjestelmän käyttöösi pilvipalveluna, palveluntarjoajan palvelimelta tai vaikka omalta serveriltäsi. Pilvipalvelussa tietosi ovat pilvessä ja SuperOffice CRM on heti käytettävissäsi ilman erillistä asennusta. Voit lukea lisää pilvipalvelusta täältä. Jos haluat SuperOfficen omalle palvelimellesi tai palveluntarjoajan palvelimelle asennamme ohjelmiston puolestasi.

 
 

CRM pitää sinut ajantasalla kentälläkin

 
 

CRM raportointi muokattavilla koontinäytöillä


 

 

CRM helpottaa päivääsi ja auttaa myymään

 

CRM järjestelmän avulla löydät kaiken olennaisen tiedon samasta paikasta, tiedät mitä asiakkaan kanssa on sovittu ja miten projekti etenee ja mitä asiakkaalle on myyty. CRM-järjestelmään koottujen asiakastietojen pohjalta vastaat asiakkaalle nopeasti ja tarkasti ilman aikaa vievää selvitystyötä. Yhteisestä järjestelmästä hyötyy niin myynti, asiakaspalvelu kuin laskutuskin.

Monissa yrityksissä asiakastietoa on paljon ja se on hajanaista, eikä tietoja näin ollen voida hyödyntää niin tehokkaasti kuin olisi mahdollista. Asiakastiedot voivat olla erilaisissa Excel-taulukoissa, sähköposteissa ja muistivihoissa. Tällöin asiakastiedot eivät ole kaikkien saatavilla ja hyödynnettävissä. SuperOffice CRM järjestelmän avulla voit tallentaa yhteen paikkaan tiedot asiakkaista, prospekteista, yhteistyökumppaneista, toimittajista ja muista tärkeistä kontakteista.

CRM mahdollistaa asiakastiedon systemaattisen keräämisen, jäsentämisen, jakamisen, esittämisen ja etsimisen tehokkaasti ja helposti. Ajantasaisen tiedon perusteella voidaan tunnistaa yritykselle parhaat asiakkaat, sekä ohjata markkinointia, myyntiä ja asiakaspalvelijoita toimimaan siten, että asiakassuhteet olisivat pitkäkestoisia. Tiedon keskitetty hallittavuus on tärkeää etenkin organisaation ja liiketoiminnan kasvaessa.

SuperOfficen avulla voit parantaa merkittävästi asiakastyytyväisyyttä ja viedä liiketoimintasi uudelle tasolle. Kauppoja ei jää tekemättä asioiden huonon hoitamisen tai hoitamatta jättämisen takia. Kirjaat helposti sovitut asiat puhelinsoitoista ja tapaamisista sekä talletat tärkeät sähköpostit kaikkien saataville. Voit myös ennustaa, suunnitella, toteuttaa ja seurata myyntiä tehokkaasti.

CRM auttaa lisäksi pienentämään kustannuksia sekä parantamaan tuottavuutta, sillä sen avulla voit järjestää ja tehostaa liiketoimintaprosesseja sekä parantaa asiakastyytyväisyyttä. SuperOfficen avulla löydät mahdolliset asiakkaasi, autat asiakasta tekemään oikean hankintapäätöksen ja asiakkaasi ovat tyytyväisiä palveluusi.

CRM näyttää yleiskuvan myyntiputkestasi. Lisäksi näet mitä sinun tulee tehdä edistääksesi avoimia myyntimahdollisuuksiasi. Näin sinun on helpompi päättää mitä tehdä seuraavaksi ja et unohda tehdä suunniteltuja toimenpiteitä. Voit myös helposti suunnitella seuraavia askelia kauppojen kotiuttamiseksi ja pitää myyntiputkesi ajantasalla. CRM auttaa myös uusia myyntitiimin jäseniä myymään tehokkaammin myyntioppaan avulla. Voit mallintaa myyntioppaaseen helposti erityyppisten myyntien parhaimmat käytännöt.

 
 

Seuraa kauppojesi edistymistä visuaalisessa myyntiputkessa

Visuaalinen myyntiputki auttaa sinua viemään kauppoja eteenpäin, pitämään asiat järjestyksessä ja hallitsemaan monimutkaistakin myyntiprosessia tehokkaasti. Voit seurata myynnin etenemistä havainnollisesti myyntiputken eri vaiheissa ja ennustaa tulevaa myyntiäsi, laskutusta sekä resurssien tarvetta.

Myyntiprosessi on tuettu alusta loppuun ja näet millä asiakkailla on suurin tuottopotentiaali, joten voit kohdistaa resurssit sinne, missä tuotto on todennäköisesti suurin. SuperOfficeen saatavalla Saleboardista pääset myös helposti katsomaan kaikki myynticaseen ja asiakkuuteen liittyvät tiedot yhdestä paikasta. Näin voit vastata asiakkaalle nopeasti ilman aikaa vievää selvitystyötä ja löydät helposti kaikki tarvitsemasi tiedot ennen kokousta tai puhelua.

 
 

Havainnollinen analytiikka tukee päätöksentekoa

Voit seurata myyntiä reaaliaikaisesti ja pylväitä klikkaamalla porautua yksityiskohtiin. Vastaavasti voit seurata asiakaspalvelun vasteaikoja ja asiakaspalvelupyyntöjen määrän kehitystä. Toiminnan analysointi, seuranta ja ennustaminen onnistuvat helposti. Voit tehdä parempia päätöksiä ja reagoida nopeammin poikkeamiin. SuperOffice Analyzen avulla löydät helposti myös mahdolliset pullonkaulat ja kehityskohteet.

 

 


 

 

 
 

Best in test

SuperOffice CRM monivuotinen testivoittaja PC Worldin testeissä

“The user interface of SuperOffice is very good. It is simple, neat and clear. The interface is polished and the solution includes some great features which gives a unique feeling of working in SuperOffice.  With the eMarketing, Customer Service and the new Quote Management module which is included in the Professional edition, we are in no doubt that SuperOffice is best in test.”

 

***

”SuperOffice is best at CRM. The unique user interface is extremely effective and well designed. Sales guides are powerful tool that guide you along the sales path and ensure you have every part of the process correct. Selections are a unique feature and give you excellent insight into your customer base. And these make SuperOffice our choice once again.”

***

”SuperOffice is the winner again. This does not mean that other systems are inadequate, it simply means that SuperOffice is the best at the core CRM functionality”

***

”When all is said and done, no-one beats SuperOffice at user-friendliness. The key thing here is that the program is so elegant that users will have no reason not to use it. If not all users follow up, the program will have difficulty in living up to its potential. SuperOffice makes the job efficient and tidy. And for this reason, SuperOffice is best in test.”

***

 

CRM kehitystä ohjaa käyttäjäkokemus

”Our vision is to deliver software solutions which positively influence the individual user, by making their daily tasks more efficient, easier and fun. The user experience is by far the most important aspect of our development strategy,less is more. Whenever we develop new software our main focus is to make it as efficient and intuitive as possible by removing the amount of user interactions.”