SuperOffice CRM – Asiakkuudenhallinnan edelläkävijä vuodesta 1990

SuperOffice CRM - Helppo asiakkuuksienhallinta

Ilmainen CRM opas

Euroopan johtava CRM järjestelmä

SuperOffice CRM on tarkoitettu kaikentyyppisille yrityksille ja yhteisöille, jotka haluavat hoitaa asiakassuhteensa mallikelpoisesti. SuperOffice CRM antaa kokonaiskuvan asiakkaan tapahtumista ja auttaa kehittämään asiakkuuksia ja luomaan yritykseesi tai yhteisöösi asiakaskeskeisen kulttuurin ja toimintatavat.

Voit analysoida asiakastietoja ja asiakaskäyttäytymistä ja siten palvella asiakkaitasi paremmin. SuperOffice CRM auttaa parantamaan asiakaspalvelua sekä löytämään mahdolliset laiminlyödyt asiakkaat. Asiakkaiden syvällinen ymmärtäminen auttaa myös kehittämään markkinointiviestinnän osuvuutta ja puhuttelevuutta.

SuperOffice CRM auttaa tehostamaan operatiivista toimintaasi tukemalla markkinoinnin, myynnin ja palveluprosessien yhdenmukaistamista ja automatisointia. Voit myös tehostaa yhteydenpitoa asiakkaisiin – teet uutiskirjeet, tarjoukset, tilausvahvistukset, tilaukset, sopimukset ja muut asiakirjat nopeasti ja yhdenmukaisesti hyödyntämällä valmiita dokumentti- ja sähköpostipohjia. CRM on myynnin, markkinoinnin ja johdon jokapäiväinen työkalu, joka nopeuttaa rutiinitöitä ja auttaa keskittymään olennaisiin asioihin. Toiminnan tehokas seuranta auttaa varmistamaan tavoitteiden saavuttamisen.

SuperOffice CRM tukee liiketoimintaasi eri osa-alueilla ja kasvaa kanssasi:

  • Asiakkuuksien hallinta
  • Markkinointi
  • Myynti ja myynnin johtaminen
  • Asiakaspalvelu
  • Analytiikka
  • Digitaalinen markkinointi

lataa-ilmainen-crm-ostajan-opas

SuperOffice CRM esittelyvideo

 

Yleinen ongelma yrityksissä on, että asiakastietoa on paljon ja se on hajanaista, eikä tietoja näin ollen voida hyödyntää niin tehokkaasti kuin olisi mahdollista. Monessa yrityksessä ja yhteisössä asiakastiedot ovat erilaisissa Excel-taulukoissa ja sähköposteissa. Tällöin asiakastiedot eivät ole kaikkien saatavilla ja hyödynnettävissä. SuperOfficeen voit tallentaa tiedot asiakkaista, prospekteista, yhteistyökumppaneista, toimittajista ja muista tärkeistä kontakteista. SuperOffice CRM mahdollistaa asiakastiedon systemaattisen keräämisen, jäsentämisen, jakamisen, esittämisen ja etsimisen tehokkaasti ja helposti. Ajantasaisen tiedon perusteella voidaan tunnistaa yritykselle parhaat asiakkaat, sekä ohjata markkinointia, myyntiä ja asiakaspalvelijoita toimimaan siten, että asiakassuhteet olisivat pitkäkestoisia. Tiedon keskitetty hallittavuus on tärkeää etenkin organisaation ja liiketoiminnan kasvaessa.

SuperOffice CRM:n avulla voit parantaa merkittävästi asiakastyytyväisyyttä ja viedä liiketoimintasi uudelle tasolle. Kauppoja ei jää tekemättä asioiden huonon hoitamisen tai hoitamatta jättämisen takia. Kirjaat helposti sovitut asiat puhelinsoitoista ja tapaamisista sekä talletat tärkeät sähköpostit kaikkien saataville. Voit myös ennustaa, suunnitella, toteuttaa ja seurata myyntiä tehokkaasti.

SuperOffice auttaa lisäksi pienentämään kustannuksia sekä parantamaan tuottavuutta, sillä sen avulla voit järjestää ja tehostaa liiketoimintaprosesseja sekä parantaa asiakastyytyväisyyttä. SuperOfficen avulla löydät mahdolliset asiakkaasi, autat asiakasta tekemään oikean hankintapäätöksen ja asiakkaasi ovat tyytyväisiä palveluusi.

 

Miksi SuperOffice CRM on tarpeen myyntityössä?